שלב א' – הבחינה.

המשרד מעמיד לרשותכם צוות מקצועי ומנוסה של עורכי דין מהשורה הראשונה, אשר יבחן לעומק את האפשרויות, את המצב המשפטי, את התהליכים הנכונים והמהירים להגשת בקשת ההיתר לעריה במקום מגוריכם. הצעה מפורטת תועבר לנציגי הועד ותתקיים פגישת היכרות והסבר מפורט על התהליך.

שלב ב' – בחירת קבלן ביצוע ופיקוח.

כמשרד עורכי הדין שלכם, אנו לא מחויבים לקבלן כזה או אחר, משרדנו יערוך מכרז בין מספר חברות קבלניות מובילות ומנוסות, או ימליץ לכם על הקבלן המתאים בהתאם לנסיבות. לאחר בחירת הקבלן נערוך הסכם שיגן עליכם- בעלי הדירות, בתהליך וכדי שיקנה לכם שקט נפשי.

נדאג לכך שבהסכם מול הקבלן- הקבלן יקבל את התשלומים רק לאחר השלמת ביצוע, לפי שלבים סדורים, ואף יומצאו לדיירים בטוחות ראויות.

במקביל ובאותה השיטה, נסייע לכם לבחור ולהתקשר עם מפקח/חברת פיקוח רציניים ומנוסים, שיפקחו עבורכם על כל שלב ושלב ויוודאו, כי העבודה מבוצעת בהתאם להיתר הבניה ולתקנים, וכמובן לוחות זמנים מדויקים לסיום.

יתרון זה מאפשר חיסכון משמעותי מאוד בעלויות, ביטחון כלכלי והידיעה, כי הפרויקט יסתיים במועדו ולשביעות רצונכם המלאה עם מרפסת יוקרתית, בטוחה ואיכותית.   

מלאו את הפרטים וצוות משרדנו יחזור אליכם בהקדם לבחינה ללא עלות של מרפסת בדירתכם.

שלב ג' – אישורים והיתרים מול הרשויות.

פירמת עורכי הדין יוזוק את מלכין ושות’, מתמחה בתחום הנדל”ן, היכרות ארוכת שנים עם הגורמים הרלוונטים בכל עיר ועיר, מקצוענות וידע מעמיק בדינים והפרוצדורות, מאפשרים מתן מענה מול כל רשות ורשות בהצלחה ואפקטיביות מרשימים במיוחד. זאת, לרבות במקרה של גביית היטלי השבחה ביתר- תכתובות מול העירייה ונציגיה וסיוע והגשת תצהירים לקבלת פטור ו/או הטבה של תשלומי היטלי השבחה.

שלב ד' – ביצוע וליווי מלא עד שתשב בניחותא במרפסת החדשה שלך.

פירמת עורכי הדין יוזוק את מלכין ושות’ תעניק ליווי מלא ומקיף, לרבות ייעוץ משפטי שוטף, פיקוח מלא על כלל שלבי התהליך, שליטה מלאה על התשלומים לגורמים השונים, חילוט ערבויות במידת הצורך וכלל האמצעים המשפטים, אשר יגנו ויבטחו אתכם הדיירים עד סיומו המוצלח והמהיר של התהליך. אנו מומחים בתחומינו ולנגד עיננו עומדים רק האינטרסים של כל דייר ודייר בבניין בליווי מקצועי, סבלני וצמוד.

בעל נכס יקר.

הצטרף עוד היום למאות המשפחות הנהנות יום יום ממרפסת יוקרתית, בטוחה ונעימה. מהעלאה משמעותית של ערך דירתכם, מחיזוק כלל הבניין והמבנה, מפינה מקסימה לאירוח ושהייה ובעיקר מתהליך בטוח יותר, משתלם יותר בשקט נפשי מלא.

פרויקטים לדוגמא

מלאו את הפרטים וצוות משרדנו יחזור אליכם בהקדם לבחינה ללא עלות של מרפסת בדירתכם.

Designed by W&D | וקסלר & דיין פרסום

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support